Vóór en tijdens je bestelling

Voor 12:00 uur besteld? Dan kun je alles al de volgende dag in huis hebben!

Op de webwinkel klik je een categorie aan waarbinnen je wilt zoeken. Als je alle categorieën naar wens hebt bekeken kan je op het winkelmandje klikken en vanuit daar de bestelling bevestigen. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden.
Je krijgt direct na het bestellen een bevestigings e-mail met daarin je bestel overzicht (check eventueel je spambox).
Je krijgt de avond vóór levering een bevestigings sms met een tijdsindicatie.

Alle bezorgingen leveren wij tussen 09:30 uur en 14:00 uur met een maximale uitloop tot 15:00 uur.

ook wij zijn een onderdeel van het verkeer.

Wij sturen altijd de dag vóór de bezorging een sms met een reminder.

Hapjesschaal bezorgt altijd gratis. Wij houden een minimale besteding aan van 80,- euro.

Betaling geschiedt bij Hapjesschaal kan op verschillende manieren plaatsvinden. We bieden betaling aan via, iDEAL, creditcard, Apple Pay of Klarna achteraf betalen.
Wil je per factuur betalen, dan kan dit vooraf.
Er zit bij je bevestigingsmail ook een factuur bijgesloten.

wilt u contant betalen aan de deur, stuur ons een mail naar info@hapjesschaal.nl

Hapjesschaal biedt geen aangepaste producten aan op het gebied van allergenen.
Onze hapjes kunnen sporen bevatten van:

Vis en schaaldieren worden niet verwerkt in ons bedrijf. We kunnen niet garant staan voor gezondheidsklachten voortkomend uit een allergie.

Hapjesschaal biedt wel verschillende opties op vegetarisch en halal gebied. Bekijk hiervoor onze productcategorieën.

hapjesschaal.nl is niet verplicht om op allergenen aanvragen in te gaan

bent u in de veronderstelling dat uw bestelling incompleet is, kan hapjesschaal.nl het euvel niet direct verhelpen daar we landelijke dekking hebben.

ook hebben we duidelijke foto’s nodig die aanwijzen dat de bestelling niet klopt.

hapjesschaal.nl bepaald ZELF of er een eventuele schade is en bepaald ZELF of er eventueel een vergoeding nodig is.

de planken en de rekken om uw buffet op te leuken, hebben geen invloed op het aantal hapjes er geleverd word.(dit is enkel houtwerk)

u kunt hierbij geen aanspraak maken op een vergoeding mocht dit houtwerk ontbreken.

Tijdens en na levering

We bellen desgewenst 30 minuten vóór levering. Je hoeft dan niet de hele tijd te wachten.
Als je gebruik wilt maken van deze dienst, geef dit dan aan bij de bestelnotities tijdens het afrekenen.

Losse bestelling?
Heb je retourspullen van een losse bestelling? Je krijgt altijd ‘s avonds een sms om de retourspullen de volgende dag schoon bij je op te halen. Lekker makkelijk, je hoeft daar niet voor thuis te blijven!
LET OP: Wanneer deze sms komt weten we nooit van tevoren. Dit kan de volgende dag zijn maar ook een paar dagen duren.

Buffet of hapjestafel?
Heb je een buffet óf hapjestafel, dan kan je het “vuil” buiten zetten en doen wij de afwas voor je. Buffetten en hapjestafels worden tevens altijd de volgende dag bij je opgehaald.

Annuleringen van uw bestelling dienen minimaal 48 uur voor geplande levering bij ons bekend te zijn.

Wij nemen geen retourzendingen aan van etenswaren geleverd door Hapjesschaal.nl.
Wanneer je etenswaren retour zend naar ons geven wij daar geen geld voor terug.
Heb je vragen of bent je niet tevreden met onze producten of service?
Laat het ons weten, we helpen je graag!

foutieve levering.

mocht u in de veronderstelling zijn dat uw bestelling incompleet is, dient u ons te benaderen via de mail en niet telefonisch.

we kunnen in de meeste gevallen de bestelling niet naleveren daar we een landelijke dekking hebben en niet lokaal.

hapjesschaal.nl beslist ZELF of er daadwerkelijk een op te lossen probleem is.

hapjesschaal.nl beslist ZELF of er eventueel een vergoeding nodig is of de eventuele hoogte daarvan.

een doorgegeven levertijd is slechts een indicatie, ook wij zijn een onderdeel van het verkeer en alles wat het met zich meebrengt,

schelden en disrespect worden niet geaccepteerd, we zullen hierbij direct de communicatie staken.