Vóór en tijdens je bestelling

Op de webwinkel klik je een categorie aan waarbinnen je wilt zoeken. Als je alle categorieën naar wens hebt bekeken kan je op het winkelmandje klikken en vanuit daar de bestelling bevestigen. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden.
Je krijgt direct na het bestellen een bevestigings e-mail met daarin je bestel overzicht (check eventueel je spambox) en een sms.
De avond voor levering krijg je de tweede sms.

Voor 12:00 uur besteld? Dan kun je alles al de volgende dag in huis hebben!
We bezorgen van maandag tot en met zaterdag.

Wil je op zondag eten, laat dan op zaterdag bezorgen.

We bezorgen maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 en 18:00.
Op zondagen wordt er niet bezorgd. Heb je toch op zondag iets nodig, bestel het dan voor levering op zaterdag

Voor een toeslag van 20 euro kun je ervoor kiezen bestellingen voor 13:00 uur te laten bezorgen.
Op zaterdagen leveren wij van 08:00 – 18:00 en is geen ander tijdvak te kiezen.
Let op: Voor het vervoer zijn wij ook afhankelijk van eventuele onverwachte verkeerssituaties.
Wij sturen altijd de dag vóór de bezorging een sms met een indicatie van een tijdsvak van 2 uur voor de bezorging.

Hapjesschaal.nl bezorgt gratis bij een minimale besteding van 80 euro bij bezorging tussen 08:00 en 18:00.

De avond van te voren sturen wij een bericht naar het door u opgegeven mailadres met een Track and trace code en een geschatte bezorgtijd. In dit bericht staat een tijdsvak van 2 uur waarbinnen we de bezorging verwachten te kunnen doen.

Helaas bezorgen wij niet op zondagen. Heb je het toch zondag nodig laat het dan zaterdag bezorgen!

Klopt, wel in de rest van het land.
Maar niet getreurd, mocht je het toch op zaterdag nodig hebben dan kun je het ook op vrijdag laten bezorgen.

Betaling geschiedt bij Hapjesschaal via iDEAL, creditcard, Apple Pay of Klarna achteraf betalen.

Bedrijven kunnen betalen middels een overboeking.
Er zit bij je bevestigingsmail ook een factuur bijgesloten.

Hapjesschaal biedt geen aangepaste producten aan op het gebied van allergenen.
Onze hapjes kunnen sporen bevatten van:

Vis en schaaldieren worden niet verwerkt in ons bedrijf. We kunnen niet garant staan voor gezondheidsklachten voortkomend uit een allergie.

Hapjesschaal biedt wel verschillende opties op vegetarisch en halal gebied. Bekijk hiervoor onze productcategorieën.

hapjesschaal.nl is niet verplicht om op allergenen aanvragen in te gaan.

Tijdens en na levering

Jazeker! Bij bedrijven op locatie worden de boxen bij de receptie afgegeven.

Het eten kan het best in de verpakking bewaard worden op een droge koele plek. (Geen koelkast!)
Een kelder is bijvoorbeeld een uitstekende plek.

Het eten is bedoeld om dezelfde dag of max 48 uur na levering te worden genuttigd. Langer bewaren wordt afgeraden.

Alle schalen en verpakkingen blijven bij je achter en kan bij het plastic afval.

Je kunt het eten het best in de verpakking bewaren op koele en droge plek, zoals een kelder, tot het moment dat het op tafel kan.
Bewaar het eten niet in de koelkast.

Bent u in de veronderstelling dat uw bestelling anders is of niet naar uw verwachting is?

Helaas kunnen wij het euvel nooit ‘direct’ oplossen, daar we landelijke dekking hebben en niet lokaal.
Mocht (1 van de ) hapjespannen niet (naar behoren) werken dan kunt u de binnenschaal / inhoud altijd in eigen oven verwarmen. Dit geeft geen recht op een eventuele vergoeding.

De aangegeven bezorgtijd dient slechts als indicatie en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Uiteraard proberen wij alles zo netjes en punctueel mogelijk te verzorgen, echter moet u ook begrijpen dat wij een schakel zijn binnen een uitvoerig traject.

Zo zijn wij bijvoorbeeld ook afhankelijk van onze leveranciers en bijvoorbeeld de omstandigheden op de weg, zoals iedereen.

Omdat wij s’nachts produceren en ook meestal s’nachts pas worden aangeleverd ivm dagvers artikelen, kan het voorkomen dat er iets niet kan worden aangeleverd zoals het op de foto op de site staat. Dit is overmacht. In die gevallen kan uw bestelling daarom soms afwijken van de foto en de tekst, hapjesschaal.nl kiest in dat geval altijd voor een passend alternatief. U kunt er van uit gaan dat u altijd evenveel en zeker vergelijkbaar met wat op de site wordt aangegeven zult ontvangen. In dat geval kunt u daarom ook geen aanspraak maken op een vergoeding.

Laten we elkaar met respect behandelen. Het is onze passie om heerlijke gerechten en feestelijke hapjes voor een ieder te verzorgen.

Disrespect en schelden op welke manier dan ook word NIET geaccepteerd, we zullen in dat geval ook de communicatie staken.

Bent u in de veronderstelling dat uw bestelling incompleet is of anders is dan u zich heeft voorgesteld, stuur ons een mail naar info@hapjesschaal.nl. U kunt hierover geen telefonisch contact krijgen, enkel via mail.

Mocht er inderdaad door hapjesschaal.nl erkend worden dat uw bestelling niet voldoet aan de standaard die Hapjesschaal aanhoudt en die u van ons kunt verwachten, dan bepaald hapjesschaal.nl naar eigen redelijkheid en inzicht of er vergoeding tegenover staat en de eventuele hoogte hiervan.

Na de levering van de hapjes sturen we binnen enkele dagen een sms met uitleg voor het ophalen van de retourspullen (dus niet gelijk de volgende dag)
Je hoeft niet thuis of aanwezig te zijn bij het weer ophalen van de retourspullen.

Wij nemen geen retourzendingen aan van etenswaren geleverd door Hapjesschaal.nl.
Wanneer je zelf etenswaren retour zend naar ons, geven wij daar geen geld voor terug.

Heb je vragen of ben je niet tevreden met onze producten of service?
Laat het ons weten, we helpen je graag!